SCOOOOORE!


Hörde för ett tag sen att Arsenal gjort 0-1 mot Liverpool vilket är väldigt uppskattat i vårat hus. Hoppas resultatet håller sig för jag vill verkligen att Arsenal ska gå vidare. Jag ska lita på min instinkt och säga att det blir 1-2 i matchen :) hoppas hoppas. Nog snackat om fotboll eftersom det inte är en sån stor passion till mig nå mer, jag undrar egentligen hur jag kunde tröttna bara sådär? Antar att du hade något att göra med det, but heey im still alive :)

Eftersom jag tycker att det är extremt tråkigt att läsa andras bloggar när dom skrivit om skolan så tänkte jag faktiskt inte göra det i det här, hör och häpna! Jag tänkte faktiskt bladdra på lite om mitt nya förfvärv ditt garderoben idag, en "fodral" klänning från Gina i rosa. Jag blev så häpen hur snygg chock rosa egentligen är :) Därmed kunde jag konstatera att den klänningen, ballerina skor och lite andra accesoarer kan man ju lika gärna regera Luleå? ;) HAHAHa, Det där var ett grovt skämt allihopa! Nä, nu ska jag återgå till något annat roligare. Adioos

Bilden från onsdagen på påsklovet :) Me and my lovely girl Luluuu..
image209

Kommentarer
Postat av: Elin

söta ni är =)

2008-04-09 @ 18:12:51
URL: http://ewlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0