Luleå gör framsteg.


...och då menar jag såklart vädret. Är det inte underbart? Bra värme och snön smälter, dock ganska sakta men jag ska inte klaga. Nu känns det verkligen som att våren är här/påväg, me like alot! Igår hade jag min vinterjacka och när jag gick hem från skolan kändes det som att jag var utomlands med den jackan, inte mums.  Så idag var jag smart (inte ofta nuförtiden) och tog min nya vår jacka :) Där blev ni en erfarenhet rikare, om ni lär er av mina misstag.

Jag tog en promenad med Sara i det vackra vädret där vid två någongång, vilket var skönt! Idag ska jag egentligen plugga men jag tar det imorgon istället för jag ska njuta av solen på balkongen, vet några saker som skulle gjort min dag perfekt när man satt där. Ojoj, efter middagen ska jag och övningsköra lite och sen ska jag bättra på min fusk bränna. Erhm, vilken bränna?!

Do you remember me,
Like i remember you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0