1408, Succe eller fiasko?


Ikväll blev det film hos Conny, närmare bestämt 1408. Jag trodde att den skulle vara läskigare än vad den var. Men precis som jag till Amad så var det inte förräns när jag cykla hem pulsen började slå riktigt mycket. Det var som om jag var förföljd eller något, men så är det varje gång jag åker hem, rädd för att någon ska ta slå ner mig, våldta mig osv osv men sån är jag. Man ska alltid vara på sin vakt. hehe. Dagen har varit bra, mest chillat och sett lite One three hill, Gossip girl och lite sådant tjaffs. Men bra var det:)

Jag sitter lite och funderar medans jag ser Sex and the city om hur man tappar vissa kontakter när man börjar gymnasiet. Visserligen får man nya kontakter och det är aldrig fel, men dom gamla tappar man iaf vissa. Men hur går det där ordspråket: "Dom vänner som inte håller livet ut, är inte riktigt vänner". Men det håller jag inte med om. Visst, man kanske inte träffas och pratar med dom lika mycket men någonstans i bakhuvudet finns dom ändå =) Fan vad jag blev sentimental. Men jag har det bra som det är, som sagt alla får nya vänner och går vidare, vissa stannar andra inte. Thats life. Det är nog bara att acceptera det helt enkelt.
(Hoppas ni inte tror att jag är nått freak nu)

För att återgå till det "vanliga" livet så imorgon blir det stan med Sofia & Sanna :) Ska inte köpa något eftersom jag sparar mina pengar till julklappar som jag snart ska börja inhandla, för jag orkar inte leta julklappar i sista stund som alla andra ivriga höns. Senare på Torsdagskväll vet jag inte vad som händer, men det är ju fler timmar tills dess. Nog vet jag att jag kommer på något ;) Hm, blir nästan beskymrad att skolan snart drar igång igen eftersom det är så gudomligt skönt med lov. Men det är bara 6 veckor i skolan sen är det jullov, så jag tror nog jag kan stå ut ett tag till ^^, Nu ska jag se 2½men och sen kommer jag säkert slockna som igår! GODNATT!

image68

Kommentarer
Postat av: Vickan

såg också den igår, jag tyckte fiasko :O

2007-11-01 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0