Torsdag, 8 November

Idag har jag Linn Tom & Sandra varit och redovisat vårat arbete om kroppsspråk på örnässkolan, (fråga ej varför vi valde örnäset). Det gick faktiskt riktigt bra förutom att jag glömde presentera vart vi kom ifrån och 1/3 av mitt arbete, men jag menar vem gör inte det (?) ;)

Vi orkade inte gå på svenskan så vi drog till Tom, jag Linn och han då, sen till mig och hämta mat från Dagobert. M-mmums. Drog till skolan och hade idrott direkt, jag har nog aldrig varit med om en sån jobbig idrotts lektion. Jag Matilda Jennifer och Vickan var typ döda efter första. Eller jag kan ju bara tala för mig själv iofs :) 

Nu har jag precis varit på en låååååååå-ååång promenad i kylan, rikgit skönt att rensa bollen där uppe. Gick in på Åhlens snabbt också och la undan min väska jag vill ha och en mössa :) Svin söt! Ska fortsätta se Joey nu,

ska bara lägga in lite bilder från dom kommande dagarna :) 
image75 image76
Jag i tidningen förra onsdagen                    Emil och Stina på skolan ;)
image77
Stinas fräns skylt på våran klassfönster :D
image78 image79
Tom och Linn efter redovisningen           Och här är även jag med i vinteryran
image80
Floooooyd :):)
image81
Klassfotot, dålig kvalla men det är alltid något =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0