Tisdag 27/11 2007

Det var en kort dag för mig. Började 09:45 och hade data på schemat, nu har vi börjat med excel också. Var ändå ganska intressant för att inte låta allt för pluggis. he-he Sen var jag så hungrig och trodde vi hade lunch klockan elva men icket. Vi skulle ju ha matte också innan det. Till lunch var det korvstorganoff som är min favvo nu :) Gick ut med Erica ensväng också innan jag började traska hemåt. Hade egeentligen ett till pass med matte men jag orkade verkligen inte sitta där. Isåfall hade jag slutat nu.

Ikväll ska jag iallafall på Luleå med Conny :) Har velat gå hur länge som helst men det känns så ovärt att betala om dom ändå förlorar. Men idag vet jag att dom klarar matchen mot Djurgården ;) My wish.

Det vr allt jag hade att säga nu för tillfället. Det är trist att blogga, mycket roliare att läsa andras;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0