Tillbaka


Nu tänkte jag dra ett kort inlägg här, har dom tappat nästan allt mitt intresse att ha en blogg. Däremot klagar jag inte på er som skriver, för det är svin kul att läsa. "So keep up with the good work" :) Har varit ute och ätit med mamma på Thai Thai nyss, eller iaf nyligt. Jag tog wookade grönsaker/kyckling osv med ris, hur mumma som helst:) Mamma vart sugen och testa sushi så hon gjorde det. Men jag säger så det, det dröjer innan jag stoppar det där i min mun om det ens kommer att hända :) he he. Fick mig ett par leggings av mama också, snäll hon är:b Tidigare idag har jag varit hos Conny, mys;) Nu........väntar jag på att Johanna & companiet ska höra av sig, men det gör hon nog snart ska vi se :) Jo, vad mer kan jag berätta hm, det händer inte så mycket just nu i mitt liv så ni får va glada med det ni fick höra nu,. Nu hörde jag av från Johanna :)
cyyaaaaa

Kommentarer
Postat av: lisse

strejkade du i 3 dagar? :P

2007-11-17 @ 21:17:51
URL: http://lisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0