Snabbvisit till baby världen


Barnens hus, i Pitee å Luleee.
Där har jag befunnit mig idag, eller jag nu på kvällen sisodär 20 minuter. Min bror skulle hitta en halloween klädsen och så följde jag med. Man kanske hittar något användbart. Gick iallafall till Dollarstore och köpte mig klämmor, eller mamma köpte till mig ;) Nu väntar jag på mitt gossip girl avsnitt som jag hoppas att jag snart ska få se :b Borde egentligen plugga lite till redovisningen, men det kommer bli att jag sitter på söndagen istället och jobbar ihjäl mig. Like usual.

Tidigare idag har jag varit på stan med Fia och Sanna :) Längesen man träffa Fia så det var riktigt kul. Sanna träffar jag ju nästan alltid i skolan men alltid lika kul att se lill tjejen ;) Jag var sparsam idag och tänker vara det framöver som jag ska ha råd med julklappar :) Har redan börjat fundera vad jag ska ge, men däremot är min önskelista påbörjad. Innan den är klar är den nog från taket till marken. Skämt och sido, längtar till julen så grymt mysig stämning osv osv. Dom andra två köpte lite saker, svin fina grejer om jag får säga det själv :)

Imorgon: at Hannas place
Lördag: Party förfan ;D Meeee like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0