Kalas i Gammelstad


Igår blev det kalas hos Hanna med några tjejer i klassen :) Riktigt trevligt hos Hanna. Och hon försökte förjöda oss med mat. Till middag blev det kycklingklubbor med potatiskgratäng med massa annat plock ;) Gott! Till efterrätt var det en choklad/nöt kakamed grädde & frukt cocktail :) Och inte nog med det hade hon två stora skålar med chips och en med godis + dipp :b Själv var man en skötsam flicka igår medans nästan alla hällde i sig :) Lämnade Hannas place vi halv tio typ, sen dog kvällen för mig. Sjukt tråkigt, på 2 timmar hann vi vara på fest i Notviken, skulle till tuna också & sen varvet men alla seriöst sög. Så gick hem halv tolv och sådär, skönare det iaf. Somnade vid ett och sov till elva så man borde ju vara utvilad (?) Men det går ju att tala om. Btw, Grattis Hanna som fyller 16 år;)

Idag har jag sett fotboll med Conny, Arsenal - Manchester United. Matchen blev 2-2, och det var en spännande match enligt mig. Nu väntar jag på middag, bakpotatis med en massa plock och lövbiff :) Sen ska jag ikväll till Sara, vi är några tjejer. Var tänkt fest, men det blir nog bara chill med kanske nå intag av alkohol, vi får se! =) Det blir nog bra hursomhelst.

Här är några bilder från igår hos Hanna :
image69
Vi gottar oss i skålarna, medans vi väntade på the rest :D
image70 image71
Bålen ;)                                                                   Erica Linn och Anna
image72
Hanna Anna Elli Sara Sandra Erica Linn Stina Johanna och Linn :) Sweeeet
image73
Stina och födelsedags barnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0