Huvudvärk & Vårdcentralen


Gårdagen var trevlig. Conny skjutsade mig till byn vid halv sju, så mötte vi upp Luluu & Sara :) For till matis och köpte karra OBSERVERA! (dom INTE jag), sen for vi hem till Sara :) Emelie, Lh & Markus kom också, det var treeeevligt! Mucheee. Började dricka lite, först kände jag mig inte nå taggad men sen. Kanske berodde på att Sara var inte taggad till 1000. morrr, men det löste sig till det bättre. For till Anton på Notviken med sista bussen innan natt bussarna. Det var roligare där igår än va det var i fredags, tyckte då jag iaf. Sen for jag och hälsa på Blom och companiet på porsön med Conny, Emil & Alex. Blev liten suprise för Stina ;) Sen tillbaka till festen men då började alla dra sig hemmåt så vi for på max och sen gick jag hem och sov. Skönt!

Så imorse när jag vaknade så kliade som fan på benen. Gick upp för att kolla vad det var. Blev ju nästa gråt färdig när jag såg på benen. Om ni tänker er när man bränner sig på en brännässla, exakt så var inprincip hela mina ben. Förstå att man freakar ut. Så jag och morsan begedde oss till vårdcentralen för att kolla upp det. Efter två timmar fick vi komma in och prata med doktorn. Hade tydligen fått någon allergisk reaktion men på vad visste dom inte. Men jag har mina aningar :) Och han sa att Chili nötter, löjrom och vara ute länge är inget att rekomendera, om man inte vill ha nessel. Men han sa också att  jag troligvis inte får det här igen :) Hoppas hoppas! Men nu är mina ben normala igen, har fått någon tablett och den hjälpte fan på direkten. M-m-mm magiska piller.

Nu har jag sett gossip girl, och det var bra =) Ikväll blir det att chilla med Conny tror jag. Han skulle iaf komma hit senare eftersom jag inte tål kyla ;) ha-ha nä skämt och sido. Imorgon börjar skolan och jag har inte gjort något på hela lovet som jag skulle........ Blir irriterad på mig själv, men jag gör det helt enkelt imorgon nu när det blev så mycket annat på mitt schema idag som tex, vårdcentralen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0