Glädje spridning i Coop Arena

L u l e å H o c k e y
Jag säger då det. Djurgården släng er i väggen för idag var Luleå klart det bästa laget. Min första elitserie match på plats i Coop Arena och glädjen fanns där. Riktigt enormt. Hade nog bland dom bästa sitt platserna enligt mig (och Conny), nära plan och precis bakom plexi glaset (akta stavningen) ;) 5-2 blev matchen till Luleå och efter varje mål blev det en rysning för min del. Det här behövde jag kände jag verkligen. Efter första perioden gick vi till V.I.P rummet eftersom Connys pappa har så bra platser och även V.I.P kort haha. Jag tog mig en bulla och te, vilket jag inte hade behövt ta för det var närmare 30 grader där inne, kändes det som. Conny drog på stort och köpte Falcon öl för 60 spänn. Är man tät så är man ;D Det blir då garanterat fler matcher för mig, men jag måste hitta min hockey kompis för min kompis som jag var med nu dissar mig ;) bu-hu. Hade kunnat stannat kvar och se en till Luleå match om dom hade ställt upp och spelat. Det får bli en annan gång:)

D e n n a  k v ä l l  k o m m e r  j a g  l e v a  l ä n g e  p å .


Kommentarer
Postat av: Elin

Men äntligen, tyckte väl att Luleå borde vinna nån gång!:P

2007-11-27 @ 23:30:37
URL: http://ewlin.blogg.se
Postat av: Lisse

Men hallå Brook? Nu är du lite konstig ;) Hon är ju bra, men hon passar inte med Lucas juu! Skärpning Elli :D

2007-11-27 @ 23:57:35
URL: http://lisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0