Freaky friday

Jo, idag är det fredag. På skolan har vi bara jobbat med vårat projekt :) hur sköönt som helst, för vi har inga riktiga lektioner utan man kan ta rast när man vill och så vilket är skönt. Har ändå fått mycket gjort idag så min grupp har inte bara varit på den lata sidan :b Var lite skeptisk att jobba med fallskärmshoppning först, men nu tycker jag bara det är kul. Skulle nog inte vilja ha något annat heldre, eller jo kanske dykning som jag ville ha tidigare.

Ikväll blir det att fara på plannja med Sara :) Måste ringa och väcka henne om en halv timma så hon hinner med bussen, annars blir går det illa. Hörde rykten om att Andrew Mitchell ska spela. Nååjo, sen imorgon klockan tio ska man tillbaka till skolan.. Som om man inte vill vara borta därifrån på helgerna?!?! Men man är ju ändå ledig på måndag så jag klagar ändå inte.

Nu orkar jag inte skriva, har blivit less att blogga om mitt liv till en massa, kända och okända. hmhm :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0