Ett år sen redan


Ja, har varit i skolan idag från 10-12. Eftersom Ledarskapsprogrammet är lite spec så skulle tvåorna håller lektioner för oss ettor. Men det var roligt, fick göra lite problemlösningar och leka lekar. Det känns verkligen som att man nyss själv var där och kolla alla program, och funderade på vad man själv skulle gå. Att det redan gått ett år sen dess, och här hamna jag, på ledarskapsprogrammet 1b. Men jag har en väldigt härlig klass så det har varit en bra termin, eller ja dom veckorna som gått!

Sen har jag traskat runt på stan med Johanna först, inhandlade en mössa :) Den jag ville ha var slut, så det blev en annan men det var också fin. Sen mötte vi upp Emil och Alex och gick til max för tjockisarna skulle eeeeta :) Sen kom Stina och Sandra också och nu är jag här, framför datorn.. Ojoj.

Ikväll ska jag till Johanna. Vi ska bara ta det lugnt och våran plan är att sen fara till max och eta ;) Fan va goooat! Det är typ höjdpunkten på kvällen. nä, skämt och sido =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0