Allt och ingenting

Jo, ännu en dag avklarad i skolan. Jobbat med projektet nu på eftermiddagen och känner mig stressad. Rapporten ska vara inne på fredag och vi är långt ifrån klara. Och det känns som att ingen orkar ta tag i att göra klart den heller så jag blir irriterad! Det löser sig, är nog mitt motto nuförtiden. hä hä. Nu sitter jag spänd och väntar på ännu ett avsnitt av oth, iofs har jag redan sett programmen men det är så bra :)

Ikväll är det Sverige - Lettland på tv tablån, ska se det med Conny. Blir nog säkert en massa flott eftersom så ser min vardag ut nuförtiden :) Bara för att det är Sverige och dom måste ta poäng kommer dom klanta sig och missa hela EM. Vad ska man då kolla på i sommar om inte Sverige spelar? ääh, nog vet jag att det löser sig. :)

image83

image84

GLÄÄÄÄÄDJE! Se till att vinna nu förfan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0