Akta halkan!


P l a y  W h i t e  T ´ s  -   A  l o n l e y  s e p t e m b e r
                                                                                                                                        -
Bäst för
                                                                                                                                        öronen just nu.
T i m b a l a n d  f e a t.  O n e  R e p u b l i c  -  A p o l o g i z e


Har typ inte mycket att säga vad som hänt idag. Skolan, börjat ett nytt projekt om fallskärmshoppning. Fick inte det jag ville ha men det är ju min vanliga tur, vad kan man förvänta sig egentligen? MIN vanliga tur d.vs. Men det ska nog blir intressant och kul, när man väl kommer igång. Och med min grupp vet man aldrig riktigt när. hehe Till middag åt jag två st olika maträtter för jag kunde inte bestämma vad jag ville ha. Det blev pottis bullar och korvstroganoff (som är min favorit mat nu). Skolfotona kom även idag, första eller kanske andra gången man är hyffsad nöjd med dom enskilda. Hm, alltid något :) Nu ikväll blir det att se hockey med Stina, Blom och Conny typ. Stina have your eyes on te ice ;) grrrrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0