Stadsmaran

Eftersom min bror, jag, Blom och Lowe hade Taco fiesta igår hade min bror så fint köpt tequila också. Detta slutade med att jag och blom drack iallfall, two man show. Sen kom Jenny och Jenny hit en stund innan vi for och fiskade, och det är inge skämt. Vi fick dock inge fisk men det kommer nästa gång. For in till Linn en sväng och käkade ris och cola innan vi drog och gjorde bus, vilken spontan och underbart kul kväll det var :) Mer av detta!

Vaknade halv nio imorse, tydligen hade jag sovit klart. Nu ligger jag här och har fetaste ångesten eftersom jag ska springa stadsmaran om sisådär 3 timmar ungefär, någon frivillig som vill springa den för mig istället? Hör av er! Får se om jag klarar denna mil levande, somsagt den som lever får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0