sunshiiiiiiiiiiiine


Solen skiner och vad passar inte bättre då med en promenad runt sjön med Linn, inte mycket enligt mig. Tog på mig mina sportkläder och mötte upp henne utanför henne. Även om man inte är sportig av sig, så kan man ju ifallall göra så att folk får tro det.

Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen innan jag tar tag i att fixa lite saker som jag lovat mamma att göra. Sedan ska jag ut på stan och hitta en par nya jeans. Jag råkade somsagt dra sönder som igår när jag skulle dra på mig dom. Det kanske märks att jag inte varit på helex på ett tag. Dags att ta tag i träningen så fort jag blir bra i halsen. När jeansen börjar gå sönder så förstår man att det är dags att göra något åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0