Suicide sunday


Har egnetligen inte sådär jätte mycket att tillföra denna blogg just nu. Vaknade halv nio imorse och hade tydligen sovit klart då. Dagen har bestått av lite, ytterst lite plugg, tv, dusch, provat kläder till i sommar. Somsagt, man har alldelses för mycket tid att göra ingenting när man är sjuk så pretty rastlös är jag.

Eller jo, kan ju meddela att jag har iallafall kirrat sommarjobb och höstjobb om jag vill ha det. Känns faktiskt underbart för nu ser min framtid ganska ljus ut, iallafall dom närmsta månaderna. Och på tal om bananer, vill jag heeemskt gärna ha en go jävla pizza, men till vilken nytta när man inte känner någon smak på det man äter? Åh, tyck synd om mig. jävla sjuka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0