Hockey för hela slanten


Vilken jävla energi man får av att vara på hockey, det är helt sinnesjukt. Det var förövrigt en bra dag för Luleå då dom tog hem segern väldigt säkert med 3-0, det hade väl sina anledningar till att jag var där som dom vann. höhö Ida tyckte nog att jag kommenterade saker lite för mycket, men jag tror hon gillar´e.

Imorgon har våran fantastiska lärare kommit på att vi ska ut på promenad på våran lektion (Y) Jag säger bara tur att det inte är så många minus grader ute för då tror jag att det inte bara hade varit jag som strejkat. Sen blir det att plugga och förhoppningsvis färga håret för nu är jag liiiiiiite less på att vara en orangetott.

Orka att man redan längtar till helgen, det är fasiken bara tisdag. Men det är ju min B-day på fredag, så jag har mina skäl att längta!


Jennifer´s mästervärk på min 18 års dag! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur kan du gå på hockey utan att hälsa på mig :(

2010-03-10 @ 21:59:07
URL: http://metrobloggen.se/mariapaavola

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0