heeeey hoe, let go!

Nu tror du säkert att jag hoppas, på något som aldrig ska bli av.

Allt jag drack igår gav resultat imorse. Menar såklart inga alkoholhaltiga drycker utan allt utan det exempelvis vatten, te osv. Jag har lovat mig själv att inte använda nässpray nå mer eftersom jag vet folk som fått beroende av det (läs Jennifer och Blom), därför ska jag stå emot det!

Rastlös som jag är, som inte pallar att vara hemma en dag, ska ut på stan snart och kanske shoppa lite innan det är dags för en fika med mina vänner. Senare ikväll ska jag och Sara till hälsans för att kika på pojkar, muskliga och jävligt svettiga pojkar, mumma! Näe, nu var jag ironisk igen, vi ska och kolla på Lovisas match. You go girl!

Eftersom jag älskar att ha nedräkning på saker som kommer att hända, ska ni även få ta del i dem.

Om.....
3 dagar får jag mina fejk converse ända från Thailand. Trodde de skulle ta längre tid.
9 dagar tills jag fyller år
23 dagar tills jag och Jennifer åker till Stockholm (+ att jag får träffa min bror då igen)
84 dagar till underbara och älskade Turkiet
100 DAGAR TILL STUDENTEN! Parteeey (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0