Uppdate från berget del. 1


Känns underbart att få skriva att man är ledig, hallelujah moment. Och det är somsagt första helgen sen i november (?) som jag är ledig hela helgen, så det ska även firas.

Första natten hos Blom är gjord. Jag och Erica tog över hennes pärons säng och Jennifer tog gästrummet. Nu håller vi på att fixa oss för att göra stan. Eller jag ska hem och fixa lite saker inför kvällen osv. Planerna för kvällen är lite oviss men det kan man ju tycka är halva tjusningen. Vi får helt enkelt se vart vi hamnar.

Igår chillade vi med flott och film. Tog även bilen och cruisa runt i Luleå stad, plockade även upp Rebecca som så gärna ville följa med, hähää. Nä, nu ska vi nog börja gliiiiida mot stan.

                              


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag vet att du gillade att ha mig bakom dig ;)

2010-02-26 @ 14:48:05
URL: http://ribekao.blogg.se/
Postat av: ellleeey

vart som helst, när som helst ;)

2010-02-26 @ 15:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0