Söndagar is the shit!


Då var det söndag igen men tycker inte illa om dem. Man har aboslut inga måsten och det är helt ok att ligga hemma en hel dag utan att få ångest. Hade varit underbart skönt att göra just det idag när termometern ligger över 20 minus. Men nej, jag ska till helex på lite mindre än en timma för att köra ett indoor pass.

Igår började vi med att flotta hos mig och så såg vi på melodifestivalen, eller vi sågade typ alla som var med. Senare skulle Erica skjutsa lite folk så jag och Blomman for till Lukas och hängde där. Och eftersom att jag och Blom inte är helt hundra i skallen så ska vi självklart hitta på buuus med hans handlingslista, nåja det var kul!

Kvällen avslutades på hertsön hos Jenko innan jag begav mig hem för att sova kring ett. Tog dock ett tag för mig att somna in eftersom det är OS. Jag som hade fått för mig att jag inte tyckte om det (?) men damn, det är ju svinkul! (förlåt blom) haha.


Kommentarer
Postat av: blomman

ÅNGRA DE DÄR!

2010-02-21 @ 14:15:27
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0