Packar mina väskor


GRATTIS BLOMMIEE TILL KÖRKORTET! <3

Ja, nu är äntligen sista skoldagen innan sportlovet över och båda mina prov är avklarade också. Bättre än förväntat. Det är hemskt att det ALLTID löser sig och går bra på proven utan att man ansträngt sig allför mycket innan med att plugga till det, det gillas!

Har suttit på mat&prat och firat att vi är lediga. Dock så är ju skolan så underbar att man får 1000 saker att göra under lovet, men jag känner att det får jag ta senare för nu ska jag njuuuuuuuuuuta. Ska packa ner mina kläder och ja, typ hela mitt liv, för ska nämligen flytta in och bo hos blom hela helgen nu. Hörde nå rykten också om att det vankas fest, kan inte bli så mycke bättre. Eller jo, det får gärna bli några grader varmare så man kan vara ute i detta kalla IKEA land.

Over and out

Kommentarer
Postat av: blomman

TACK BABE! och welcome to my place ;)

2010-02-25 @ 14:35:10
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0