En bra onsdag


Åh är helt överlycklig just nu eftersom min chef ringde och sa att min lön hade kommit in idag istället för imorgon. Det gillar vi! Så var förbi och köpte mina kläder som var just för stunden mina must-have kläder. Och har äntligen fyllt på min mobil också som har varit pengalös för länge.

Ska iväg och jobba klockan ett också, hade tänkt att gå till helex och träna efter det, men kom just på att det vore en idé att plugga till religionsprovet som jag har imorgon. Eftersom jag fattar noll om kristendomen osv, så skippar jag helex även idag.

Och imorgon eller på fredag så flyttar jag in på berget hela helgen, awesomee :')

91 dagar kvar till turkiet, got to love


Maj 2008, Turkiet med mamma


Augusti 2008, Trukiet med Linn, Sanna , Josse och Ida


Augusti 2009, Turkiet med Blom, Erica och Sandra!

GE MIG VÄRME NU!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: blomman

IMORN!!!

2010-02-24 @ 12:22:17
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0