Back on track

Efter mycke tjat om att återuppta denna blogg (läs Jennifer) så tänkte jag göra ett försök. Nä, skämt och sido. Har känt att det är på tiden att jag börjar anteckna mina enormt intressanta dagar så ni även kan ta del av dem, bra va?

Denna vecka har gått ruskigt fort och är stolt att jag varit på alla lektioner hela veckan förutom två stycken idag. Kände att jag var värd en sovis och att ta en tidigare dag eftersom det är fredag.

Idag blir det att träna på helex kring middagstid, kan inte tänka mig att det är en enda själ där då, vilket bara är bra. Sen ska jag med Jennifer, Blom och kanske Erica på plannja. Vad som sker efter är fortfarande ett frågetecken, men vi brukar ju lösa det iallafall. Imorgon blir det jobb hela dagen som sedan avslutas med fest på kvällen. Sååå, vi ses på Allstar imorgon.

Nu är det bara 28 dagar till min 19års dag. Vart har tiden sprungit iväg?
Och 42 dagar kvar tills mitt och Jennifers lilla äventyr..
*trumvirvel* och endast 103 till partelipartyy i kära Alanya.


Snart sitter vi igen på Queen´s garden med våra specialare i handen :)

Kommentarer
Postat av: blomman

ÄNTLIGEN :D :D :D

2010-02-13 @ 01:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0