22 Feb

För någon dag sen när spotify inte funkade trodde jag helt ärligt att mitt liv var påväg att gå under, men sen så dagen efter så var det som vanligt igen, trodde jag. Men nu, så ska det tydligen vara för mycke virus som attackerar min dator så den stänger av spotify. Dagens ilandsproblem som jag vet inte bara var mitt. Därför kom jag på en smart idé och det var att jag har tagit över min brors dator nu när han ändå är i Thai och skaffar han lite virus till hans dator. Visst är man en snäll lillasyster (Y)

Och idag så har jag avverkat två lektioner, vilket betyder att jag har två kvar på torsdag innan det efterlängtade sportlovet kommer. Är även ledig imorgon och på onsdag men ska till arbetsförmedlingen båda dagarna inför jobb mot sommaren/hösten angående bland annat utlandsjobb.

Sen så längtar jag otroligt mycke till när blomman kommer och väcker mig imorgon då jag ska bjuda henne på en romantisk frulle. Skämt och sido, börjar bli lite trött då jag sovit väldigt skumt inatt så tror att dessa rader får avsluta denna kväll! :') På återseende!

Jag och min bror 2008

Kommentarer
Postat av: you lover ♥

vet att du längtar efter mig ;)

2010-02-22 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0