vad var det för kväll?

Har varit lite dålig på att uppdatera i helgen, men har inte haft så mycke tid till det. Fredagen var vi på Roya och lyssna på musik och drack lite öl. Kring halv tolv drog jag, Sara, Sofia och Tahiya in på Allstar. Var inte så taggad från början av kvällen men den var bra, riktigt kul.

Jobbade igår och det var nå så fruktansvärt hektiskt på jobbet att det inte fanns någon tid till att ta det lugnt, full rulle i tre och en halv timma. Sen drog jag hem och käka kina mat, duscha och gjorde mig klar innan jag och Jennifer drog till Bloms syster där förförfesten var. Riktigt trevligt var det och senare vid nio drog vi in till stan och Hegan där det var partysugna boys. Ja, och än en gång så slutade kvällen på Allstar. Det enda man kan säga är att kvällen var spårad. NU ÄR VI IGÅNG IGEN :')

Och idag har jag varit ute i solen och promenerat runt sjön med Blom, underbart! Vi gick även in på Mat&Prat för att ta en kaffe och prata lite med Sara som jobbade och slet. Nu väntar jag på att få i mig mitt första mål för dagen innan det blir en till prommis fast denna gång med Linn. Thats my weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0