bla bla bla

Hade vår hälsopedagogik lektion idag och dit kom ungdomsmottagningen, undra hur många gånger dom har varit och pratat egentligen? Men det var ändå helt ok.

Sen hade jag mitt svenska tal som jag inte alls var nervös över eller så men när jag skulle börja läsa började min arm skaka som bara den men ett tag efter det gick det som en dans. Så imorgon är det den skriftliga delen, sen är nationella klart för all framtid (?). Fucking amazing. Känns ju nästan så att man måste fira det imorgon men jobbar dock lördag så jag får nog snällt vänta tills lördag då underbara Lovisa fyller år :)

Nu ska jag göra mig en omelett med fetaost och tomat innan jag och Erica ska på pumpen lite senare, sen blire inge mindre annat än plugg, väldigt ovanligt jag vet.


MAAAAT MAAAAAAAAAAAAAAAAAAT MAAAAAAAAAT!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah MAAAAAT!!! ok........

2010-04-22 @ 21:40:25
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0