Sportlovs onsdag,

Nu har halva sportlovet gått och det har väl inte hänt sådär allt för mycket. Hade mer än gärna spenderat någon/några dagar i backen eftersom jag inte har premiär åkt för iår. Undra när premiären egentligen kommer att äga rum?

Men idag har jag inte varit hemma nå alls typ. Började dagen med att jag var sjukligt trött imorse när jag skulle till min körlektion, kände verkligen att vad som helst skulle kunna hända på vägen eftersom mina ögonlock ständes då och då. Skämt och sido, det blev faktiskt mycket bättre.

Därefter mötte jag upp Blom där vi gick på stan och sen luncha vi på Sub&co, vilket satt som en smäck i magen alltså. Eftersom det var så fint väder idag så bestämde jag och Conny att fara och hälsa på Elin ute i Sandnäset och mysa i solen. Det var riktigt skönt och Diva fick springa av sig också :)

                   
                   

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag vet, jag tyckte också den var lite Twilight aktig ;D

2009-03-04 @ 23:31:59
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0