Solig lördag,

Idag vaknade jag upp vid tio, åt en riktigt god frukost/lunch där vi halv tolv nånting. Jag och mamma bestämde oss för att ta en promenad och vipps så har två timmar sprungit iväg. Iofs var vi ju också och fikade på Åhlens och det satt som smäck i magen måste jag säga :) Riktigt skönt väder och jag hoppas verkligen inte att det ska bli kallt och snöoväder igen, det hade förstört humöret man har nu :)

Igår firade vi Linn som fyllde 19 år i torsdags. Vi började kvällen med att äta buffé på Olivers med alla gamlingar, hehee. Maten var hur god som helst fast den var ju inte heller gratis. Sedan fortsatte vi mot Jenkan och hade det lite trevligt innan vi skulle ut på Cleo. Jag hade ett par skor som jag aldrig använt, och dom var hur smala som helst. Sara, Lollo och jag måste ha sett hur roliga som helst när vi gick ut från Cleo, ingen av oss kunde gå. Ja, hade det varit sommar har vi inte tvekat att ta av oss skorna, men vi behöll dem på. Det var en bra kväll, och slösade betydligt mindre pengar denna gång:)

                                                      Jag och Sara hos Jenkan..
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0