Lördagskvällen


Tidigare i veckan har jag, Conny, Carro och Sebbe pratat om att fara och spela basket någon dag, mest på skoj då men bara för att ha något roligt att göra. Så igår var vi ett gäng på 7-8 personer som for till hemängsskolans sal och hade det hur kul som helst. Vi spelade 21, basketmatch, killerball och alla sånna där roliga barn lekar man brukade göra förut. Efter 2 timmars lattjande beslutade vi oss för att åka, vi var väl ändå lite lagomt skrajja att larmet skulle gå, eller iallafall jag. Blev att fara till min älskling och spela lite poker som jag förövrigt vann :) Kom precis hem ifrån Conny för att ha en låååång städning framför mig, det ser jag framemot :O

Conny dissade mig nyss, jag frågade han om han ville följa på stan en sväng men istället ska han vara med en man vid namn Jim "Pong" Parvin. Dålig stil att dissa flickan för en kille, man börjar ju undra, sockerconny ;)

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0