Lördag

Då var praktiken över och det känns jätte jobbigt. Vilket innebär att vara i skolan nu varje dag till påsklovet. Nog för att  det bara är 2  veckor dit, men hade gärna stannat kvar på praktiken längre eftersom det var så himla kul. Förhoppningsvis får jag komma tillbaka dit någongång och jobba :)

Igår hade jag bara en lektion, vilket var ett nk prov. Hade inte pluggat nå till det (men det är ju inge ovanligt) men tror ändå att jag kommer klara det med nöd och näppe. Direkt efter jag skrivit klart provet fick jag sms av Conny där han hade gjort våfflor till lunch till mig :) Du är så gullig. sen traskade jag bara på stan med Erica och inhandlade ett par chinos. Får väl se om jag kommer ha kvar dom i slutändan.

Kvällen spenderades i Sunderbyn med att spela basket och slamsa i Hemäng, sedan begav vi oss till Carro för att se finalen av Let´s dance. Laila´s sista dans var så underbart vacker, blev nästan så det kom en tår. hehee, Men Grattis till Magnus och Annika. Tyckte det var på tiden att Annika fick vinna, tror inte hon vunnit någongång? Nåjaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0