Valentine´s day

Idag är det alla hjärtans dag och det menas väl att man ska sprida kärlek till sina nära och kära. Jag tycker det är lite dumt, eftersom jag tycker man alltid ska visa dom man bryr sig om. Men istället för att vara helt anti mot dagen så försöker jag sprida extra mycket kärlek eftersom jag är så kärleksfull, hehe..

Dagen till ära var det tänkt att fara till Connys stuga för att mysa i solen, grilla krov i det förhoppnigsvis bra vädret. Men teromometern stog på -20 imorse så den idén slopades. Det får bli någon kommande helg då det är bättre väder. Vi for istället och fikade hos han pappa på Bergnäset och kollade på husvagnen som var så fin.

Ikväll ska jag till Conny då vi ska vidga våra vyer i köket för att få ihop en middag. Det ska nog bli bra, och sen ska vi bara kramas och pussas och inte släppa taget om varann. Känns det som en ok alla hjärtans dag? :)

                                         Eleonore Enbom <3 Conny Holmqvist
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0