Suprise Suprise!!


Jag har märkt att jag kommer med ett, möjligtvis två blogginlägg i veckan, vilket är väldigt lite. Eftersom alla mina vänner påpekar att jag aldrig skriver eftersom min blogg är så eftertraktad tänkte jag väl försöka lite snabbt att skriva något intressant. Men allt jag skriver uppskattas från vännerna, inte sant?! :) (se ironin)

Idag är det fredag vilket känns skönt eftersom jag känt mig som en zombie hela veckan, och hur mycket jag än sovit så har det inte blivit bättre, snarare tröttare. Allt man försöker göra för att det ska bli bättre, blir tydligen bara värre. På psykologin igår så pratade vi om drömmar, varför man drömmer som man gör, och vad det olika symbolerna i drömmarna symboliseras, tjorvigt? Men det var verkligen intressant och skulle vilja fortsätta att fördjupa mig mer i drömmer.

Ikväll blir det fest eftersom älsklings Josse fyllde 18 år i tisdags :) Jag Sanna och Linn tänkte ha en egen liten förfest, med bastu och allt där till innan det blir att fara till lokalen där festen hålls. Hoppas på en lyckad kväll, men jag tvivlar inte en sekund på att den kommer bli något annat. Kul att jag får umgås mer med Linn och Sanna också, det var ett tag sen.
Och Josse ska få en kväll som hon inte glömmer i första taget iallafall :D

       
                                     Två bilder från Turkiet 2008 på mig och Josse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0