Friluftsdag hejj,


Underbart fint väder idag, det är nästan så at man kan tro att våran är påväg. Men jag orkar inte hoppas på att den kanske är påväg, för varje gång jag gjort det så har det börjat snöa dagen efter. Så jag håller mig för vad det är och är nöjd med det. Det gäller att gilla läget helt enkelt.

Bowling stog på schemat för mig och mina klasskompisar på Tuna. Jag vann första spelet och fick 135 p, det har jag nog aldrig fått så jag satte min personbästa, ojoj. Sen blev det lunch på resturangen brevid och den satt perfekt i magen. Conny hämtade mig sedan och därefter har vi städat lite i lägenheten och det var väl inte det roligaste. Och äntligen ikväll ska jag få se Patrik 1.5 som jag har velat se så länge :) Och för er som har missat det, så är det bara 2 dagar kvar till sportlov :)

Vill någon skänka mig pengar så att man kanske kan få denna vackra klänning? =)

         

Kommentarer
Postat av: fia

snygg klänning:)

2009-02-26 @ 11:23:11
URL: http://ffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0