Friday,

Den här veckan har bara flugit förbi. Och jag hoppas denna vecka går lika snabbt för då har vi sportlov och det innebär att Eleonore får sova hur länge hon vill nu när hon inte har en endaste sovmorgon någonsin, ja vet det är väldigt synd om mig!

Det stämmer ju att jag nästan bara kommer göra mina "veckans youtube klipp" som det enda inlägget i veckan. Fast kände att det var dags att skriva ett onödigt inlägg som kanske 5 st läser, förhoppningsvis. För att summera min vecka har den mest bestått av skola från tidigt på morgonen till fem, ungefär alla dagar och sen ätit middag och sedan krypt ner i sängen för att sova i minst två timmar, det har varit underbart. Fast egentigen inte, för haft så mycket i veckan att göra som jag dock inte gjort och nu har jag bara fem dagar kvar att fixa det, för efter sportlovet kommer det 15425 nya uppgifter.

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0