21 Februari

Om 18 dagar är jag inte liten nå mer, för då är det min tur att fylla 18 :) Men ikväll blir det att fira Tom som fyllde år i måndags, killen har varit så stolt att han "äntligen har blivit man" och vi tjejer har väl försökt trycka ner han på jorden, vilket inte lyckades sådär jätte bra..

Men innan party ikväll så har jag min livs (?) sista basket match mot Avan. Jag hoppas att vi kan avsluta säsongen med en vinst. Efter det är vi bjudna av Vråken på Waldorf där jag ska trycka go middag, sen därefter blir det nog att ta bussen till Sunderbyn där fördelsedagsbarnet har sitt party, kommer nog bli kul :)

                                                Tom på hans 17-års fest 
                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0