One day left,


Imorgon kommer det efterlängtade lovet. Ska bli så grymt skönt igen med lov, dock känns det som att vi nyss hade sportlov? Kan ju ha och göra med att jag haft praktik 3 av 5 veckor mellan loven. Ska försöka koppla bort skolan helt, vilket kommer vara svårt eftersom jag har några uppgifter som sitter mig runt halsen, meeen det är ett senare projekt. Om en vecka imorgon far jag och Conny somsagt till min bror i Skövde, eller ska jag säga sommaren? =) Härligt!

Ikväll har jag varit med mamma på bio och sett Män som hatar kvinnor. Den var riktigt bra, känner dock att jag måste läsa böckerna också för mamma sa att det är mer detaljer i boken. No shit?! Sen kommer ju fortsättningen på filmen ut i September så jag har ju några månader att ta mig igenom boken/böckerna. Dom som känner mig vet väl att jag typ läst 5 böcker i hela mitt liv, dvs att jag läst ut dom. Jag är ett hopplöst fall när det gäller att läsa böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0