Imorgon!


                 

Igår var jag med dessa tösar. Vi gjorde ungefär det vi alltid brukar göra, prata på och dricka thé. Fast det är inte alltid jag dricker det och båda blir alltid förvånade varje gång jag säger; okej. Mysig dag med bäst flickorna =)

Idag är det onsdag och imorgon åker jag och Conny till Stockholm och Skövde för att hälsa på min bror :) Jag har dock hur mycket som helst att göra idag. Om 45 minuter drygt har jag körlektion, sen ska jag sitta där och plugga lite terori hade jag tänkt, sen måste jag förbi stan och köpa hårfärg, hämta ut biljetter, lämna igen en tröja och köpa en annan. Och därefter blir det att packa eftersom jag inte gjort det ännu. Jag som alltid brukar packa långt i förväg. Nu kom jag på anledningen till att jag slog på datorn, det var att jag skulle kolla vädret nere i Södra Sverige dom närmsta dagarna.

Ha´re gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0