Hello from Skövde ^,


Snart har man varit i Skövde ett dygn och det har inte varit annat än härligt, inte bara vädret utan att komma bort från gråa Luleå några dagar. Jag och Conny sprang runt i Stockholm stad igår på dagen innan klockan blev sju då vi satte oss på X2000 mot Skövde. När vi kommit fram så tog vi oss en promenad till min brors lägga som låg en bit bort. Chillade på resten av kvällen innan det var dags att natta kudden.

                     

Idag tog vi oss upp tidigt, i varje fall jag, närmare betämt 07.30. Kunde inte sova längre bla. att jag hade solen rakt i ögonen, men vad passar då bättre än att sitta på balkongen och njuta av morgonsolen? Åt frulle därefter innan vi tog oss till brorsans jobb MediaMarkt. Gick och spana på alla fräna grejer där och tillslut hamnade vi på Max där det blev dagens lunch. Stället där Mediamarkt ligger kallas för stallsiken (Ja vet, trodde det stog stallskiten först) och ser ungefär  ut som Storheden hemma.

Resterade av dagen har vi traskat runt i Skövde Centrum för att kolla shoppingutbudet, blev lite småsaker men är ändå nöjd. Dagens skönaste/bästa var när vi satt på ett Café och tog oss en öl/cider i go vädret, och då menar jag verkligen GOOO VÄDRET! Nu vill jag absolut inte tillbaka till Luleå, blommorna är ju tillochmed framme här.

Killarna håller på att bygga ihop ett tvbord och jag hjälper till med att sitta här och inte va i vägen. För att underlätta för grabbarna ska jag nu gå till Kvantum (100 meter bort) och köpa våran middag, tacos. Efter det börjar partyt!

Ha´re göttans!

Kommentarer
Postat av: josefine

saknar dig här hemma babe! men hade ju hellre varit där nere med dig;)

2009-04-18 @ 20:13:14
URL: http://josefineliljenfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0