Födelsedagsfirande,

Eftersom Johanna "Jozzi" Hansson blev myndig igår så blev det ju att festa. Det var en jätte rolig kväll med mycke skratt. For ut på Cleo där det inte var så mycket folk i början men sen så kom det och det blev ett bra drag. Vi önskade två låtar igår och när låtarna spelades så var vi ute, typiskt. Landa i Connys säng efter tre någongång och då var jag gode trött.

Idag har det inte hänt allt för mycket, varit och handlat för middagen ikväll och tagit mig en promenad för att piggna till. Förlåt om ni såg något konstigt där ute på vägarna och blev rädda, det var bara jag. Så efter en dusch känner man sig om en människa igen. På tal om bananer, 4 skoldagar kvar innan påsklov, fast det är inga glamorösa 4 dagar utan det är 124 inlämningar, och det är 31 läxor per kväll, vem tror på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0