Dagobertslunch


Sovit hos Conny inatt så behövde inte gå allt för långt till företagsekonomin idag vilket var skönt. Nästa lektion jag har är 15.10 vilket är sjukt irriterande, tycker inte om det här och såhär kommer det se ut hela året. Efter det så trava jag runt lite med Lundström innan den kalla vandringen hem. Nyss ätit dagoberts allra bästa, kyckling-mackan, gött!

Imrogon sticker jag, Conny, Carro och Sebbe till IKEA (Ingvar Kamrad Emtaryd Agunnaryd) för att fixa saker till Conny´s lägenhet m.m Det kommer bli grejt, ska även förbi min favorit butik i Haparanda nämligen Skopunken, och säkert blir det förbi Candyworld också, som var en besvikelse för mig, trodde det skulle vara mer godis än så. Nu ska Elli vara husmor.

Ha en trevlig helg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0