18 september


 

Grattis Johanna Blom som fyller 17 år idag,
bättre sent än aldrig ;) ..

Enda dagen jag har sovmorgon på veckorna var just idag så den tog jag vara på rejält. Sovmorgonen är bara till kvart i tio men man måste ta vara på den tiden man har. Har suttit i skolan till fem och sista lektionen var samhälls där vi hade en politik debatt. Var väl inte sådär jätte förbered men jag tror jag lyckades ändå. Funderar på att ta tag i ios läxan (?) nä nu blev det mycke prat om skolan..

För att hoppa till något helt annat så är det min första basketträning sen i hm.... mars kanske? Det ska iallafall bli kul att börja igen och att inte känna sig så slö eftersom jag inte rört mig särsilt mycket senaste halvåret. vad har hänt, förut var jag hurtbullen själv men nu? Jag tror jag blev uttråkad och såg att det fanns ett liv förutom sport, hehe. Nu ska jag gå och invänta att klockan ska slå halv nio då träningen är igång, great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0