Pizzerian och mys :)


På morgonen var jag hos tandläkaren, 08:40 närmare bestämt :) Och stolta bruden hade inga hål så jag firade det med en chokladkaka, mycket gott! Kilade till skolan senare och hade projekt hela dagen vilket resulterade i att jag inte gjorde särsilt mycket eller jag och Erica drog och intervjua en dam på ungdomsmottagningen. Och jag kan säga att jag inte gick hem därifrån tomhänt ;) haha.

Ikväll så bestämde jag, Sara och Emelie att vi skulle äta på pizzan. Det blev pasta med kyckling och curry, mummms! Satt där i två timmar och hade väldigt mysigt. Det fanns även folk som trodde vi var äldre, komplimang på g. höhö Nu ligger vi hos Emelie och ser på Björn Gustavsson som alla förövrigt börjat älska! Senare får vi se vad som sker, spännande ;) nä, skämt och sido ha en fortsatt trevlig kväll :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0