Ovanligt bra söndag..


..därför att vi är lediga imorgon och på tisdag :) Sköönt! Gårdagen blev som jag förutspått, poker och att Sebbe vann den också förvånar ingen alls. Sen for vi ut med bilen ett tag osådär, for till stan vid tolv och då for jag hem :) Ringt en kille under natten fyra gånger, såg det först imorse :O wierd.

Fick mig en komplimang att jag påminde om Peyton i One Three Hill, vet inte riktigt hur vi är lika (?) Men man bugar och bockar. Tog mig en promenix idag  också, skönt vare. Ikväll blir det troligvis bara chilli´n hemma at casa mig :b Men livet är ju som en berg-och-dal bana så man vet aldrig, planerna kan ändras mycket fort! Nåja,

Kommentarer
Postat av: sara

å nä vill också vara ledig mera:p

2008-03-02 @ 16:42:39
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0