Helg igen,


Veckorna bara springer iväg och nästa vecka är det redan påsklov? Vart tar dagarna vägen egentligen. Bara för att påpeka en sak så drar jag till Turkiet om exakt två månader, underbart! =)

Hade projekt idag, min kompanjon var sjuk så fick ta tag i det själv. Men det gick bra ändå. For hem tidigare för att jag skulle säga hejdå till Sara som än en gång lämnar oss här i kalla Luleå för att besöka staterna. Dock är hon inte borta lika länge som tidigare och det tackar vi gudarna för! Vi hade vårt eget lilla i-landsproblem idag nämligen i låten Youre beautiful med James Blunt. I texten sjunger han "fucking high" men jag och Sara var övertygade om att dom sa "flying high". Så vi lyssnade om och om igen på den där meningen på olika videos och det roliga var ju att dom sa olika i båda. Kan konstatera därmed att både jag och Sara hade rätt och hennes amerikanska vän. Nå, nog om detta. Tog farväl av henne, fällde en tår. nä, skämt och sido.

Varit på plannja ikväll också, och idag så vann dom tilloch med :) När man sitter med en hysterisk Luluu så kan det ju inte bli tråkigt på plannja, en sak som är säker. Nå, nu ska jag inte blogga nåmer för jag har sprängande huvudvärk och min hals är inge vidare. Måste ju som vara frisk imorgon, säger som mitt motto - "Det löser sig"

Kommentarer
Postat av: Världens bästa sara

Dude, du måste blogga, annars har jag ju noll koll på vad du sysslar med!:b

2008-03-17 @ 17:23:07
Postat av: Jennsky

men elli, vissa utav versionerna av låten är "dubbade"
för att han inte får svära... fucking high är orginalet, men radioversionerna har dom gjort om till flying high... :D

2008-03-18 @ 23:18:29
URL: http://jennsky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0