Stugan + måleri = helt ok!


Steg upp jävligt tidigt imorse för att fara med bror och måla en sovstuga i stugan, vet inte vad det är med mig, men nu precis innan jag ska börja jobba så har jag blivit så sjukt trött, ingen aning om hur jag ska ta mig upp 06.00 på måndag morgon. Men det är ett tag kvar dit så jag får njuta av dessa tre dagar nu innan jag blir isolerad från världen i en månad. Det värsta kommer vara att det kommer bli stråålande sol dom veckorna. Varför kunde det inte ha varit det den här veckan när man ändå varit ledig? Ett mysterium. Nåja, det gick väldigt fort för oss och måla, men det kanske är för att jag tycker om att måla? Vissa tycker det är svin tråkigt men jag tycker faktiskt det är kul, skumt nog..

Nyss har jag varit och införskaffat mig en Svergie tröja till lördag och kommande matcher =) I tisdags kände jag mig inte alls som något Sverige fans så jag var tvungen. Sjukt snygg var det i mitt tycke, men sen när har jag börjat handla barnstorlekar? Ojoj, Ska nog kika förbi Linn ikväll också, det var ju som ett tag sen :) En vecka är lång tid när man brukar se en person varje dag :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Sverige tröja är ju nästan ett måste när det gäller EM och VM :p Själv har jag kvar min som jag köpte innan jag åkte på VM =)

2008-06-12 @ 23:25:49
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0