Kom just på en sak

Jag har ju inte uppdaterat något under julhelgen så tänkte dra en snabb resumé. Min bror kom hem på tisdagskvällen och det var jätte kul att träffa han igen i några dagar. Spelade även bingo med Conny, Sebbe och Carro och vann ntligen mina efterlängtande 500 kronor, k a n s ä g a a t t j a g  v a r g a n s k a  l y c k l i g . Julaftonen var bara min familj här och umgicks och myste på, att Ante kom hem var ett kärt återseende. Senare på kvällen kom Conny hit och dela ut hans julklappar, min har jag ju redan fått :)

Dom resterande dagarna har spenderats på Sandnäset, stan, fikat på Roya, varit en soffpotatis, fotat det fina vädret som var på juldagen, sett på Kevin, Alice och Robin samt. Danny och ätit fruktansvärt god mat & själklart umgåtts med familj och vänner och pojkvän, underbart! :)

            
                    25 Dec gick vi ut på isen och promenerade, underbart väder!
           
                                      Älskling får en blöt puss av Diva :)
          
                                                         Elin och Jens gran :)
         
                    Bilden blev inte så bra, Idolerna hade svårt att sitta still :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0