Julstress och twilight


Har för ett tag sen kommit in från stan där man har brottats med alla andra människor som är ute i sista minuten och hitta julklappar. Eller, det mesta har jag köpt för drygt en månad sen men det var lite saker som jag var tvungen att kompletera vilket känns grymt skönt nu när jag har alla klara. Har suttit och slagit julklapparna nu, men har några kvar. Tur att man inte har lika stor hysteri som många andra människor nu kring juletid, vill inte veta hur stressad jag hade varit.

Ett halvår igår, 21/6 2008  <3

Och igår fick jag äntligen se Twilight som alla pratar om är så bra, så jag kände att jag var tvungen att se filmen eftersom den har fått så bra kritik. Kan ju säga att jag är en av dom som är kär i filmen. Sånna där filmer passar mig perfekt, kärleken och att han gör allt som krävs för att rädda henne. How lovely. När dvdn kommer ut ska den bli min direkt.

                                                  Sådär mystisk snygg också,.
                 

Kommentarer
Postat av: josefine

love him!;)

2008-12-23 @ 12:10:58
URL: http://josefineliljenfeldt.blogspot.com
Postat av: fia

sådär mystiskt snygg är helt rätt;)

2009-01-28 @ 21:02:07
URL: http://ffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0