IMORGON!


Igår kom Sara äntligen hem, var förbi där med Lollo :) Trevligt att vi var samlade alla, ett tag iallafall. Senare på kvällen kom jag hem och packade lite saker (sakta men säkert) och senare mot kvällen/natten spenderades med Carro, Sebbe och Conny ett tag i båthamnen. Vi syselsatte oss med att spela kort och prata. Vid midnatt traska jag hem i kalla och mörka Luleå. Hösten är på g, men vad gör det när man försvinner ur landet imorgon. Känns som att jag har tusen saker kvar att göra och kommer säkert glömma hälften också. Det ska bli underbart skönt att få sola och bada och leva gott i en vecka :) Kommer bli grejt! Sen finns det ju människor här hemma man kommer sakna, helt klart! =)

Hinner nog med ett inlägg imorgon också innan jag far till Kallax - Antalya - Alanya. 

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0