The day is almost over..


..Ja, hur ska man börja? förkyld som ett jag vet inte vad den senaste veckan. Spelade match idag iallafall dock  kunde jag bara spela en halvtimma för sen sket det sig. Hursomhelst vann vi med 3-0. Grymt skönt nu när säsongen snart är över :) vet inte hur det blir om man fortsätter eller inte, kanske bara spela basket!

Ikväll har jag varit i byn hos Luluu och fikat och myst med henne Sara och Skoog :) Conny och Sebbe kom dit en sväng och sen drog jag och pojksssen till stan och max! :) GOTT! kom in ganska nyss, känner mig inte trött men måste nog sova ändå, ska upp tidigt!! :S


Jag har världens bästa kille och vänner så jag är grymt nöjd! <3

You light up my life.



Duuuuuuuuuuude,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0